Voor asfalt recycling kombinatie REKO uit Europoort hebben we een volledige rebuild uitgevoerd van een Powerscreen Horizon H6203 met 37.000!! draaiuren.
Hierbij de ombouw van een R800lc-7a basismachine met hooglepel front naar een dieplepel boom met 16 tons schrootschaar voor een klant uit zeeland. Bij deze machine is het hydraulisch systeem nagekeken incl. de hydrauliekpompen door onze eigen specialisten. Het hydraulisch systeem is aangepast en deels voorzien van nieuwe leidingen om de volumestromen te kunnen verwerken. Tevens is er een extra functie opgebouwd voor de rotatie van de schaar. Na een grondig onderhoud is de machine in onze spuiterij voorzien van de kleuren van de klant.
Hierbij het spuiten van een grote vuurhaard voor een klant uit de regio. Grote delen spuiten is bij ons geen probleem door onze spuitcabine met een werkende lengte van 22 meter en een breedte van 5,5 meter.
De vuurhaard staat op één van onze transportplatformen waardoor installaties van dergelijke omvang geen probleem zijn voor ons.
Rijwerkrevisie voor een 70 Tons machine voor een klant in het noorden van ons land. Deze revisie is uitgevoerd in een zeer korte tijd en vergde nauwgezette voorbereiding in verband met stilstand van het productieproces van de klant. Alles is binnen het gestelde tijdsbestek van 5 werkdagen uitgevoerd waarin de rijwerken bij de klant zijn gedemonteerd, op transport zijn gegaan naar onze vestiging en hier geheel zijn gereviseerd incl. opnieuw stralen en spuiten waarna de trackstellen weer bij de klant zijn gemonteerd.
In onze werkplaats begint het langzaam meer PARO paars te kleuren. Voor PARO voeren we de complete rebuild uit van een zeef-, was-, breek- en classificeerinstallatie. Met het uitvoeren van deze rebuild worden vele tonnen CO2 bespaard doordat er geen nieuw staal en vele andere onderdelen benodigd zijn voor het produceren van transportbanden, bunkers, zeefmachines, breker, scheiders e.d.
De installatie is na de complete demontage die ook ons is uitgevoerd op locatie naar Hardenberg gebracht waar alle delen na gedemonteerd te zijn compleet worden aangepakt zodat ze weer velen jaren ingezet kan gaan worden. Uiteraard is de opstelling van de installatie in goed overleg met PARO geoptimaliseerd zodat deze zo efficiënt mogelijk en duurzaam☘️ gaat produceren. Natuurlijk zullen alle aandrijving electrisch⚡️worden uitgevoerd. Tevens zullen waar mogelijk betonblokken van recyclingbeton worden gebruikt voor de bouw van voorraadbunkers.
Productpagina
Menu